Työhyvinvointi

Tyky-päivä Porvoon saaristossa

– potkua työhön ja tehoa tiimiin!

Karistakaa toimiston tomut, rakentakaa ryhmähenkeä tiimipeleillä ja rentoutukaa raikkaassa ulkoilmassa. 

Poukamassa järjestätte ikimuistoisen tyhy-, tyky- tai vaikka kyky-päivän. Me autamme teitä rikkomaan rutiinejanne ja kokemaan jotain ikimuistoista. Lisäämme päivään ripauksen yllätyksellisyyttä ja reilusti rentoutumista.

Vaikka TYKY on pitkäjänteistä panostamista työkykyyn, monille se tiivistyy tähän yhteen virkistäytymispäivään. Joten siihen kannattaa panostaa!

Onnistunut TYKY-päivä

  • motivoi
  • parantaa stressinsietokykyä
  • vähentää sairauspoissaoloja
  • lisää luovuutta ja työtyytyväisyyttä
  • vähentää ennenaikaisia eläkkeelle siirtymisiä
  • antaa yhteisiä, ikimuistoisia kokemuksia. 

Vinkkejä onnistuneeseen tyky-päivään

tyky

1. Jäykistelylle iso EI

Aloita ohjelmalla, joka saa porukan rennoksi ja tuo porukan yhteen. Valitse jotain vauhdikasta, hulvatonta tai rentouttavaa. Tekemisen tulee sopia kaikille osallistujille! Siksi olemme suunnitelleet aktiviteettimme niin, että kaikilla on mahdollisuus hauskanpitoon iästä ja kunnosta riippumatta! Aktiviteettiemme avulla kohotatte yhteishenkeä, kehitätte yhteistyötaitojanne ja nautitte toistenne seurasta.

Tutustu aktiviteetteihimme!

2. Aktivoi ja tuo asiaa

Järjestämme tyky-päiviinne luennoitsijoita, joilla saatte lisää sisältöä päiväänne. Upein maisemin varustellut kokoustilamme sopivat niin luentojen kuunteluun kuin ryhmätyöskentelyyn. 

Kurkista kokoustiloihimme!

3. Hyvä ruoka, parempi tyky-päivä

Yhdessä syömisellä on tutkimusten mukaan valtaisasti positiivisia vaikutuksia. Saman pöydän äärellä oleva sakki tutustuu ja kiintyy toisiinsa.  Ilman hyvää ruokaa on myös vaikea virkistäytyä. Usko pois, kokeiltu on. Suunnitellaan yhdessä työporukallenne sopiva menu!

Lue lisää tilausravintolastamme

4. Heittäydy vapaalle

Loppupäivästä panostetaan yhdessä rentoutumiseen. Melonta merellä ja saunailta sulattaa viimeisetkin jännitykset. Saunatiloissamme voitte myös pulikoida sisäaltaassa tai katsella tähtiä ulkoporealtaassa.

Kun yövytte saman katon alla, voitte jatkaa iltaa niin pitkälle kuin sielu sietää.

Tutustu hotelliimme!

Työhyvinvointipäivä

Esimerkkiohjelma

09:00 Saapuminen

Päivä aloitetaan teemaan sopivalla kahvitarjoilulla ja energisellä smoothiella

09:30-11:30 Luento työssä jaksamisesta ja palautumisesta

Käydään läpi rasituksen ja palautumisen teoriaa sekä luonnon hyvinvointivaikutukset ja miten näiden ymmärtäminen auttaa työssäjaksamiseen

11:30 Herkullinen ja teemaan sopiva lounas

 

12:30-16:30 Luontoliikuntaa

Aktiviteettien alussa opas kertoo/motivoi lyhyesti aktiviteetin suhdetta hyvinvointiin. Aktiviteetin teemaksi voidaan valita jokin alla olevista;

LUONTOLIIKUNTA – Teemana liikunnan terveysvaikutukset, sauvakävely, pyöräily, ym.

RAUHOITTUMINEN – Teemana psyykkinen palautuminen ja luontoympäristön positiiviset vaikutukset, tehdään 4-6 erilaista lyhyttä harjoitetta luontoympäristössä.

PALAUTUMISEN KOKEMUKSIA – Teemana erilaisten harrastusten ym. palauttava vaikutus, mm. kalastusta, joidenkin uusien taitojen harjoittamista esim. luonnontuntemus tai kädentaidot, uuden oppimista ym.

 

16:30 Päivän yhteenveto

17:00-18:30 Rentoutumista saunaosastolla

18:30-20:00 Ruokailu ja illanvietto

Kokouspoukama - Emäsalontie 152 - FI-06950 EMÄSALO

© Kokouspoukama | Rekisteriseloste | web Davas